Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

SX100A ΠΝΜ Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ … ήμουν κι εγώ εκεί!

Όπως είχα γράψει και στη προηγούμενη ανάρτηση, την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου θα βρισκόμουν κι εγώ στο radio room του θρυλικού «τυχερού Μπάρμπα Γιώργη», δίνοντας τις δικές μου «μάχες» στις ραδιοερασιτεχνικές μπάντες, κάνοντας συνάμα ευτυχισμένους αρκετούς τυχερούς φίλους του PSK, αφού τους έδωσα τη μοναδική χαρά να επικοινωνήσουν μαζί μας. Ας δούμε όμως από την αρχή το χρονικό της συμμετοχής μου σε αυτό το event.

Πριν από αρκετό καιρό, μάλλον πάνω από μήνα θα ήταν, μου είχε γίνει η πρόταση να συμμετάσχω στο event που θα οργάνωνε η ΕΕΡ στο ΠΝΜ Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ημέρα που υψώθηκε η Ελληνική σημαία και στα πλαίσια του εορτασμού του γεγονότος.
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα πως η πιο καλύτερη ημέρα θα ήταν η Παρασκευή γιατί θα είχε και τους λιγότερους χειριστές σε σχέση με το Σαββατοκύριακο. Επιλογή που τελικά με δικαίωσε!

Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή κατά τις 9:30 πήρα το τομάρι μου και «κατηφόρισα» κατά Τροκαντερό μεριά, στο Παλαιό Φάληρο, εκεί όπου βρίσκεται το ΠΝΜ Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ.
Όταν έφτασα συνάντηση τον συνήθη ύποπτο, όπως σε όλα τα event της ΕΕΡ, SV1HER τον Σωτήρη να κάνει, για ακόμα μια φορά … δημόσιες σχέσεις!!! Αφού με σύστησε με τον κυβερνήτη του ΑΒΕΡΩΦ, ευθείς ακολούθησα το ένστικτό μου που με οδηγούσε στο radio room!
Εκεί βρήκα πολλούς φίλους όπως τον SV1GYG τον Γιάννη, τον SV1EAG τον Γιώργο, τον SV1GRM τον Θοδωρή (αυτό κι αν ήταν έκπληξη)


τον SV1RP τον Γιώργο ενώ είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και τον SV2FWV τον Τάκη.

Στο radio room έκαναν operating ο SV1GE ο Γιάννης σε SSB mode,


ενώ ο SV1EML ο Σταμάτης σε PSK31 και σε … Skype!!! Μαλλιά;


Μετά από λίγη ώρα να σου και ο SV1RK ο Μιχάλης … ορεξάτος!

Αφού αντικατέστησα εγώ τον SV1EML και ο SV1RK τον SV1GE άρχισε η … μάχη! Γύρισα και το mode σε 63 από 31 και έγινε πραγματική μάχη! Ε, είχα βάλει κι εγώ λίγο το χεράκι μου σε αυτό, αφού είχα φροντίσει να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους για αυτή την δραστηριότητα!
Λίγο αργότερα κατέφτασε και SV1MF ο Μάρκος ο οποίος αντικατέστησε τον SV1RK. Το πιο απίθανο ήταν αυτό που έβλεπα και άκουγα αλλά δυσκολευόμουν να πιστέψω! Ο Μάρκος να κάνει … φωνή!!! Όποιος δεν με πιστεύει να ξέρει πως έχω και μάρτυρες!!!
Ο SV1JCZ ο Δανιήλ ήρθε νωρίς το απόγευμα, ενώ δεν θυμάμαι ποιος ακολούθησε μετά. Πάντως ήρθε ο SV1BDO ο Σωτήρης, ο SV1KU ο Γιώργος και ο SV1BJW ο Βασίλης, αν δεν με απατά η μνήμη μου!!!
Ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω και την επίσκεψη του SV1PY του Ναυάρχου! Την πρώτη φορά που τον είχα δει και είχαμε συστηθεί ήταν στο ίδιο σημείο με αφορμή πάλι τη δραστηριότητα, στο ΠΝΜ Θ/Κ Γ. ΑΒΕΡΩΦ, αλλά πριν από 18 ολόκληρα χρόνια!

Αν ξέχασα και κάποιον … με το μπαρδόν!!! hi, hi.

Όλα κύλισαν ευχάριστα και εποικοδομητικά. Μη με ρωτήσεις τίποτε άλλο γιατί δεν πρόκειται να γράψω!!! Τα υπόλοιπα από κοντά. Έτσι για να έχουμε να σχολιάσουμε κάτι όταν θα βρεθούμε!

Τι έγραψε η Ζούγκλα.gr και το βίντεο με την παρουσίαση του event.

Πολλά 73 και θα σε δω στην επόμενη δραστηριότητα που είναι τις αμέσως επόμενες ημέρες, στο 3ο Χειμερινό HAMFEST BAZAAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Like on Facebook