Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΚΛΕΙΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ

Λόγω κάποιας ίωσης που με ταλαιπωρεί τις τελευταίες ημέρες θα μου επιτρέψετε να κατεβάσω για λίγο τα … ρολά και θα επανέλθω το συντομότερο δυνατόν. Δηλαδή, μόλις αναρρώσω! Όχι τίποτε άλλο, απλά για να μην κολλήσω κι εσάς.
Μόλις επανακάμψω με τα καλό, θα γράψω και για τα τεκταινόμενα της ετήσιας γενικής συνέλευσης της ΕΕΡ, που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον!

Περαστικά μου.

ΣΣ. Γιαννάκη, θα ήθελα να ξέρεις πως … όσες κατάρες και να μου ρίχνεις, … κακό σκυλί, ψόφο δεν έχει …



Πολλά 73 σε όλους – ες.

4 σχόλια:

  1. ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΜΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΑ??? ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ? ΞΑΝΘΙΑ-ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ??? χαχαχαχαχ
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως σου βρίσκετε εύκαιρη καμιά με ... πλατίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ρε ψωφάλογο, και γω άρρωστος είμαι! Με την ΑΕΚΑΡΑ. Ζήτω ο Ολυμπιακός Βόλου!! Για να σοβαρευτούμε τώρα (τι είναι αυτό;) αγαπητέ Γεώργιε και εγώ όπως και σχεδόν όλη η οικογένεια, υποφέρουμε αυτές τις μέρες από αυτή την κωλο-ίωση. Λίγο μπούκωμα, μπόλικος βήχας, και από... εξαγωγές, δόξα να' χει ο Αλλάχ!
    Η παιδίατρος μας είπε πως λέγεται.... Β-SV!! Ακόμα και στούς ιούς έχουν δώσει χαρακτηριστικό; Και τί χαρακτηριστικό!!! Ξεκινάει από Bravo, και καταλήγει SV! Αν έχεις το θεό σου, ήμαρτον δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άστα Κώστα, από παιδιά τη πάτησα κι εγώ!
    Β-SV??? Μισό λεπτό να συνέλθω από τα … γέλια!!! Να κάτι τέτοια ωραία γράφεις και τρελαίνονται μερικοί – μερικοί!

    ΣΣ. Όχι βρε Κώστα και … ψωφάλογο! Ψωφόσκυλο, είπαμε!
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook