Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Τήρηση ημερολογίου σταθμού

Κάποια στιγμή μίλησα με κάποιον Ελληνικό σταθμό ΧΧ1ΧΧΧ, δε θέλω τώρα να πω πότε και που για ευνόητους λόγους. Μετά από λίγο ο ανταποκριτής μου με ξαναρώτησε πιο είναι το διακριτικό του σταθμό μου. Κι εγώ του απαντάω:

- Καλά δε το έχεις σημειώσει;

- Όχι.

- Μα καλά δεν έχεις ημερολόγιο σταθμού μπροστά σου; (Ακόμα πιο αφελή η ερώτησή μου!)

- Όχι. Τι είναι αυτό, με ρωτάει!




Ραδιοερασιτέχνης και όχι μόνο δε τηρεί ημερολόγιο σταθμού αλλά δε ξέρει και τι είναι! Έχασα τη Γη κάτω από τα πόδια μου, συνάδελφε!!! Μα καλά πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;

Μήπως ονειρεύομαι;

Μήπως με έχουν συνδέσει στο matrix και μου το κρύβουν;

ΝΙΟ, ΝΙΟΟΟ, ας με αποσυνδέσει κάποιος από αυτό το καταραμένο το matrix!


ΥΓ. Είμαι δε σίγουρος, πως οι περισσότεροι δεν τηρούν ημερολόγιο σταθμού το οποίο ως «γνωστό» είναι υποχρεωτικό!


3 σχόλια:

  1. ΓΙΩΡΓΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ 2001 ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟ CALLSIGN ΠΗΡΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ LOGBOOK ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ.
    ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΕ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ " ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΤΟ ΑΠΟ ΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝ'ΤΟΥΤΟ"
    73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάβασε ξανά το νόμο. Το άρθρο είναι ξεκάθαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ! ΕΓΩ Η Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ??? TO LOGGER32
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ BACK UP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook